Naš klijent je bio čuveni brend Omcafe koji je želeo da renovira prodavnicu u centru Banja Luke, a ideja je bila da se postojećoj liniji proizvoda pripoji novi dodatak na kojem bi bile izložene Espresso kapsule, kao i propratni asortiman.
Ceo koncept je zamišljen tako da spaja konvencionalne tehnike prženja, mlevenja i pakovanja kafe sa najsavremenijim Omcafe aparatima za kafu, uz mini izložbeni salon.
Cilj nije bio samo redizajn postojećeg objekta, već i samog koncepta radnje – transformišući je iz tradicionalnog maloprodajnog iskustva u novo šoping putovanje koje eliminiše barijere između kupaca i prodavaca.
Prostor je osmišljen da se nadovezuju dva naizgled nespojiva dela.
Sa leve strane je primenjen moderni dizajn, jednostavan i kao da teče kroz prostor, a na desnoj strani je dizajn ravnih geometrijskih linija i posvećen je tradicionalnim proizvodima.
Kada uđete u prodavnicu pažnju će vam privući minimalistički centralni pult od belog medijapana. Kao i prodajni pult, ukrašen je sa karakerističnim parametarskim paternom u vidu zrna kafe i osvetljenjem.
Upečatljiv kontrast tome pruža tamna zidna obloga na kome se nalazi veliki zlatni logo Omcafe-a. Beli minimalistički nameštaj upotpunjuje prostor, dok luksuzni vinil pod u imitaciji drveta pruža osećaj topline.
Našim dizajnom želeli smo da sveukupno korisničko iskustvo izdignemo na viši nivo te je prodavnica sada personalizovanija i u prvom redu prilagođenija kupcu.
Uporedo sa maloprodajom, fokus je stavljen i na izložbeni prostor.
Na desnoj strani to možete i zapaziti jer je sve podređeno brendu Omcafe-a, osim toga tu je i ekran na zidu koji je osetljiv na dodir, dok je sa leve strane istaknuta klasična ponuda, turska kafa kao i drugi proizvodi.
Kao i u svim našim projektima, posebna pažnja posvećena je osvetljenju, zanimljiv detalj predstavljaju geometrijske površine u obliku kafe kroz koje se prelama svetlost.
Isti motiv, nalazi se i na tapeti pri ulazu koju smo specijalno dizajnirali za ovaj projekat.
Novi deo namenjen je budućnosti i sadrži fluidne i futurističke forme, i dizajniran je sa policama i funkcioniše kao mini – galerija gde svaka kutija ili aparat služi kao mali eksponat.
Tokom stvaranja enterijera prodavnice, definisani su karakteristični prepoznatljivi elementi i geometrija koja će se koristiti u svim budućim prostorima Omcafe-a.
U vrlo kratom roku, dobili smo priliku da isti dizajn iskoristimo na štandu Omcafe-a u tržnom centru u Sarajevu sa istim vizuelnim identitetom kako biste lakše prepoznali brend.
Štand je urađen iz više zasebnih delova različitog dizajna i možete mu pristupiti sa svih strana što je slično kao i kod radnje.
Vodeći računa o funkcionalnosti štanda potrudili smo se da prilagodimo prostor kupcu.
Pored postojećeg asortimana sada je akcenat usmeren na najnoviji proizvod – kapsule koje su bile idejna i polazna tačka pri dizajniranju ovog pulta.
Ukoliko želite profesionalnu podršku u osmišljavanju vašeg prodajnog prostora, kontaktirajte nas.