Butik Paparazzo

enterijer-butika-paparazzo

Ukoliko ste prošli Bulevarom Oslobođenja u Novom Sadu, postoje dobre šanse da ste primetili lokal uređen po našem nacrtu. U pitanju je butik Paparazzo koji se prostore na dva nivoa i koji je, po želji klijenta, uređen u sve popularnijem industrijskom stilu. Obzirom da je našim klijentima u opisu posla da imaju stila i budu u trendu, mi smo se potrudili da odemo korak dalje i dizajniramo unikatne elemente koji danas krase njihovu radnju.

dizajn-enterijera-butika-1

Po samom ulasku u lokal, naši klijenti su u njemu zatekli brojne elemente koji su ostali za prethodnim stanarima, a koji je bilo potrebno uklopiti u novi vizuelni identitet prostora. Među takvima su se našli spušteni plafon na gornjem nivou, drveno stepenište, kutija sa elektro instalacijama, konstrukcija za magacinski prostor  i eleganto ogledalo. Po završetku rada, zaključili smo da su se oni bez problema uklopili sa novim nameštajem i luksuzno industrijskim stikom koji dominira u prostoru.

enterijer-butika-paparazzo-3

Tokom rada na projektu, prvo smo osmislili osnovni raspored i zajedno sa klijentima definisali šta im se sviđa. Pri dizajniranju prodajnog pulta, stolova za izlaganje robe i štendera posvetili smo pažnju svakom detalju. Fokusirali smo se načine na koji se daske spajaju sa drvenim pločama, završnu obradu metalnih spojeva, te na sve one neuobičajene načine kačenja odeće. Najimpresivniji element u objektu svakako predstavlja konstrukcija za izlaganje odeće na severnom zidu koja se sastoji od pet celina. Ovaj element uključuje police i vešalice poređane na različitim nivoima, dok nizovi metalnih šipki unose živost u celokupan element. Po rečima vlasnika, posetioci se posebno oduševljavaju i visećim trouglastim štenderom sa kružnim otvorima za vešalice.

enterijer-butika-paparazzo-5

Naša ideja bila je da se strogi industrijski stil osveži zelenilom. Osim što pozitivno utiče na zdravstveno stanje prodavaca, neka istraživanja pokazala su i to da prisustvo zelenila u trgovinskim objektima pozitivno utiče na ponašanje kupca koji se u takvim sredinama osećaju daleko prijatnije i spremno za šoping!

Pored dizajniranja unutrašnjosti prodavnice, bilo je potrebno i pažljivo osmisliti nameštaj u izlozima koji bi privukao pažnju prolaznika i pored toga što je objekat uvučen par metara u odnosu na pravac kretanja ljudi. Iz tog razloga, posebno nam je drago što objekat, zahvaljujući dobro organizovanom osvetljenju, izgleda impresivno čak i noću.