Airbender 100’

Kako vam zvuči brzo jedrenje do neke od dalekih obala u trimaranu dugačkom 100 stopa? Uzbuđenje je prva reč koja bi mnogima pala na pamet. Airbender 100, namenjen prekookeanskim rutama, na bokovima ima adrenalinske kapsule koje putnicima pružaju neopisiv osećaj munjevitog kretanja vodom. Ovo plovilo dizajnirali  smo pre više godina, ali je i dalje jedan od najambicioznijih projekata našeg studija.

trimaran-airbender-100

Dok su kapsule pozicionirane sa strane, u centralnom delu broda nalaze se dve kabine za spavanje koje mogu da prime ukupno 12 ljudi. Na kabine se u trupu broda nadovezuje prostrani salon. Ako imamo u vidu raspored prostorija i iskorišćenost prostora, ovaj projekat deluje veoma napredno u odnosu na druga plovila istog tipa.

trimaran-airbender-100

Bio je veliki zalogaj dizajnirati moćan trimaran u kome će se ljudi tokom dugačkih jedriličarskih ruta osećati komforno. Trimarani namenjeni prelasku okeana uglavnom imaju manjak prostora, te se jedriličari osećaju skučeno i ne mogu da zamisle da u njima provedu devet dana na otvorenom moru. Zato smo za uređenje unutrašnjosti odabrali minimalistički stil inspirisan tradicionalnim japanskim enterijerima.

trimaran-airbender-100
trimaran-airbender-100

Pored toga, dodali smo inovativna rešenja za maksimalno iskorišćavanje prostora, poput rasklopivih stolova sakrivenih u tatami podnim oblogama. Ove obloge kreirane su u modernom stilu i, poput ostalih elemenata sakrivenih po unutrašnjosti broda, doprinose da enterijer bude uredan, komforan i siguran čak i tokom veoma brzih plovidbi. I ne samo to – zbog ovih rešenja salon je vrlo lak, što dodatno poboljšava performanse jedrilice. U ovom trimaranu može da se smesti 12 ljudi, podeljenih u dve kabine za spavanje u centralnom delu broda.

trimaran-airbender-100

Pored Svetlane Mojić Džakule, direktorke studija Salt & Water, ovaj projekat potpisuju i dva stručnjaka iz drugih krajeva Evrope. Joao Alexandre Pinto Ferreira je brodoinženjer iz Portugala, a Coşkun Kocagöz  industrijski dizajner iz Turske.