Katamaran je osmišljen tako da bude idealno mesto za odmor. Već se izdaleka može primetiti zanimljivo konstruktivno rešenje flybrigde-a, na kome su, baš u svrhu uživanja, projektovani bar i roštilj. Na delu flybridge-a ka pramcu našlo se, uz đakuzi, i nekoliko udobnih kreveta za sunčanje.
Ovo luksuzno aluminijumsko plovilo dugačko 17.6 metara i široko 7.5 metara ima neobičnu osnovu i netipičan raspored prostorija – tu su salon sa kuhinjom, upravljački deo, master, vip i jedna dečija kabina sa dva ležaja i zasebnim kupatilima u koritima, kao i kabina sa kupatilom za skipera. Na kraju, projektovana su i dva otvorena dela – prostrana, krmena paluba, dovoljna za ručavanje osam osoba i pramčana, uređena za sunčanje.
Hajde da zavirimo malo detaljnije u enterijer u kome preovladavaju prirodne boje i materijali. Srećemo drvo, sivu i azurno plavu nijansu kao i organske, zaobljene forme kakve su uostalom i neophodne za bezbednost putnika. Posebnu notu zidovima kabina daju kružni printovi koje je specijalno za ovaj katamaran uradila akademska slikarka Ivana Bjelica.
Možda i najupečatljiviji deo ovog plovila sa trupom od aluminijuma jeste njegov salon. Spojen je sa kuhinjom i prostorom za ručavanje, pa se iz njega istovremeno pruža divan pogled i ka krmi i ka pramcu. Poluzatvorenim pregradama sa umetničkim delima salon je odvojen od upravljačkog dela vip kabine. Nije uobičajeno da vip kabina ima dva dela poput ove (prvi za dnevni boravak gde se nalazi i upravljačka pozicija i drugi za spavanje).
Dodajmo da katamaran na koji smo ponosni poseduje i solarne panele, te se zbog toga može kretati i na električni pogon. Bilo je izazovno da stilizujemo spoljašnjost s obzirom na gabaritni unutrašnji prostor. Ipak sigurni smo da smo na kraju dobili plovilo koje plovidbu neraskidivo spaja sa uživanjem.
Projekat je rađen za firmu Victory Marine doo, a brodoinženjerski deo potpisuje Nenad Dević.